Bine ai venit in magazinul nostru!



0264 538 859
 
 

Cum cumpar

Comenzile se pot trimite online, sau daca nu doriti sa va inregistrati pe site, puteti transmite comenzile telefonic.

Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 9 la 17, iar numerele de telefon unde ne gasiti sunt urmatoarele: 0264-538859, 0364-104330, 0751-274905, 0747-504226

In cazul in care trimiteti comanda online, daca ati parcurs toti pasii corect, veti primi in mod automat un e-mail (la adresa inregistrata) cu confirmarea comenzii.

Dupa ce comanda a fost procesata si expediata va vom trimite inca un e-mail cu confirmarea expedierii coletului, e-mail ce va contine toate datele comenzii.

Daca ati trimis comanda online si nu ati primit e-mailul de confirmare, inseamna ca nu ati parcurs corect toti pasii pentru plasarea comenzii online sau emailul nu a fost scris corect si comanda nu a ajuns la noi. In acest caz va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0751-274905

Preturi si promotii

Preturile afisate pe site contin TVA (19%) si se pot modifica fara notificare.

La pretul produselor se adauga taxa de transport daca valoarea comenzii este sub 300 RON, peste aceasta valoare livrarea este  GRATUITA.

Promotiile afisate pe acest site se vor acorda in limita stocului disponibil si in limite de timp, fara notificare. 


Returul produselor 

Renuntarea la cumparare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna de catre persoanele fizice conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala consumatorului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, urmand ca vanzatorul sa-i ramburseze cheltuiala in termen de maxim 14 zile de la data returnarii produselor.
Pentru returnarea produselor consumatorul trebuie sa transmita o notificare vanzatorului in scris, prin posta sau email, doar cererile scrise fiind luate in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in termen de maxim 14 zile de la data notificarii in scris a solicitarii de returnare, utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre consumator pentru tranzactia initiala, in masura in care acesta transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, consumatorul trebuie sa trimita coletul la sediul societatii si sa nu noteze ca ramburs contravaloarea acestuia, intrucat avem nevoie sa deschidem coletul pentru a verifica starea produsului iar rambursarea contravalorii se va face de catre compartimentul financiar si nu de cel tehnic. In cazul in care produsul ajunge la noi cu valoare ramburs vom fi nevoiti sa respingem primirea coletului iar consumatorul sa faca o cerere scrisa la firma de transport unde sa ceara excluderea sumei ramburs aferenta trimiterii, urmand ca abia dupa aceea sa se faca livrarea.